facebook linkedin sns3 scaricate

Attuatori elettrici HITORK® cù menu mantenimentu

Induve ci sò pipelines, ci sò valves, è induve ci sò valves, ci sò attuatori.
A funzione di a vàlvula hè di cambià u flussu è a direzzione di u fluidu, è l'attuatore elettricu riceve struzzioni da l'urdinatore superiore è ottene queste azzioni cuntrullendu a valvula.L'attuatore elettricu hè un pruduttu tipicu integratu di machini, elettricità è cumunicazione.Hè largamente utilizatu in u campu di cuntrollu di fluidu di l'industria di processu, cum'è a centrale elettrica, petrochimica, siderurgia è altre industrii.
L'attuatori sò stati sviluppati per parechji anni è diventanu prudutti industriali relativamente maturi.Ci sò parechje marche nantu à u mercatu.Oghje vi presentà l'attuatori elettrici HITORK® pruduciuti da Hankun (Beijing) Fluid Control Technology Ltd.
Ci sò trè vantaghji principali di l'attuatori elettrici HITORK® riassunti da un tecnicu in una centrale elettrica dopu l'usu di l'attuatori elettrici HITORK®.

 1. No leakage.L'attuatore elettricu chì hà utilizatu prima di filtrazione di lubricante dopu à un certu tempu, in particulare a parte di a rota di a manu quandu l'attuatore hè stata installata in strada, causando una fray di ingranaggi di verme.Perchè l'attuatori elettrici HITORK® utilizanu trattamentu speciale per i sigilli, dopu l'utilizanu, u prublema di fuga di lubricante hè stata risolta.
2. Alta precisione.In certi lochi chì necessitanu alta precisione, cum'è ventilatori è acqua desuperheated, l'attuatori elettrici HITORK® ponu esse basamente currispondenu à cumandamenti è feedback, è facenu chì u sistema funziona stabilmente.
3. Incontra vari esigenze.Per i lochi d'alta temperatura è alta vibrazione, Hankun furnisce attuatori elettrici di stile split finu à 150 metri di distanza;per i pusizioni faciuli à umidi, adoptemu un fustu allargatu per elevà l'attuatore;certi valves manuali sò direttamente cunvertiti à mudelli elettrici attraversu trasfurmazioni in situ.

Hankun (Beijing) Fluid Control Technology Company Ltd., una sucità cù assai sperienza di cuntrollu di flussu, studia i vantaghji di l'altri è mantene ottimisate i prudutti chì miranu à fabricà i primi trè prudutti in u mondu.Hankun hè elogiatu da i so utilizatori dopu avè utilizatu attuatori elettrici HITORK®.A cumpagnia furnisce un serviziu attentu, cum'è selezzione, installazione, debugging è suluzione.Se a trasfurmazioni hè necessaria, ùn serà micca un prublema per i clienti di preoccupassi di a dimensione di l'interfaccia elettrica o di l'interfaccia meccanica.Hankun offre un serviziu attentu, fornitura adatta, tempu di consegna brevi è risposte veloci.
U serviziu stabilisce a marca, a reputazione determina u futuru.Benvenuti à visità u nostru situ web: www.hankunfliud.com.maturu


Tempu di Postu: Apr-21-2022

Lasciate u vostru Messaghju