facebook linkedin sns3 scaricate

I metudi di cunnessione di l'attuatore è a valvula elettrica HITORK

1. Cunnessione flange:

A cunnessione di flange hè a manera più cumuna di cunnetta l'attuatori elettrici è i valvole, perchè stu metudu hè faciule da processà, hà un bonu effettu di sigillatura, è hà una pressione di travagliu alta, soprattuttu in i media corrosivi.

2. Cunnessu di l'arbre:

I vantaghji di a cunnessione di l'arbulu sò di piccula dimensione, pesu ligeru, struttura simplice, è facilità di disassemblamentu è assemblea, per quessa hè soprattuttu utilizatu per a cunnessione di attuatori è valvole elettriche part-turn.materiale adattatu per a prutezzione di a corrosione.

3. Cunnessione di pinza:

A cunnessione di clamp hè un metudu di cunnessione chì hè assai adattatu è pò esse fattu cù una goccia simplice, esigendu solu una valvula simplice.

4. cunnessione filettata:

I raccordi filettati sò divisi in sigilli diretti è sigilli indiretti.Di solitu l'oliu di piombo, a canapa è u politetrafluoroetilene sò usati cum'è materiali di riempimentu di sigillatura, in modu chì i fili interni è esterni ponu esse sigillati direttamente, o sigillati cù guarnizioni.

5. Cunnessione auto-stringhje interna:

Cunnessione auto-tightening internu hè una forma di cunnessione self-tightening usendu una pressione media, chì hè generalmente applicabile à valvule d'alta pressione.

attuatore è valvola


Tempu di Postu: Apr-22-2022

Lasciate u vostru Messaghju